16.10.11

Blog Action Day 2011, pâinea noastră cea de toate zilele...


şi preparatele adiacente ei, pe scurt, alimentele, hrana, nutrimentele...constituie subiectul Blog Action Day 2011, zi în care bloggeri din toată lumea discută, scriu, fotografiază, desenează, poate chiar filmează...de fapt, se exprimă, în ton cu muzica maţelor:) conştiinţei lor.

V-am mai scris aici un citat pe care l-am găsit când îmi scriam lucrarea de diplomă şi care totodată este şi răspunsul la întrebarea "de ce s-a dezvoltat arta culinară?". Aceasta din cauză că, Creatorul, silind omul să mănânce pentru a putea trăi, îl îmboldeşte prin pofta de mâncare şi îl răsplăteşte prin plăcere, scria Anthelme Brillat-Savarin în a sa Fiziologie a gustului.

Nu m-am pregătit ca anul trecut, când mi-am puzzle-izat amintirile despre apă, într-o manieră cvasi-literară, ci am ales calea mai uşoară, pe care obişnuiesc s-o aleg, din când în când, cea a retrospectivelor. Aşadar, azi mi-am pieptnat blogul, căutându-mi postările cele mai reprezentative, cu bază pseudo-nutriţională, în funcţie de diversele domenii   atransbordate: 1) studiu (Fericire, Dizertaţie de week-end); 2) evenimente alimentaro-cu cântec:) (Bine am venit aKAZZA!); 3) critică socială prin analiza nevoilor fiziologice care decurg din nutriţie (Consideraţii personalizate asupra unor nevoi fiziologice pe timp de criză economică).

Două mere, două pere...eu vă spun "La revedere" şi mă car după mure...în ritmuri tradiţionale româneşti...Noapte bună! Anul viitor, la Blog Action Day, promit să-mi fac temele cu mai multă conştiinciozitate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu