9.10.11

Greva scrisului între agonie şi extaz...



Nota bene: A se citi printre rânduri, cu îndemul lui Coşbuc, subliminal adăugat: "Nu cerceta aceste legi, că esti nebun de le-nţelegi!"

Greva scrisului m-a destabilizat [GRÉVĂ, greve, s. f. Încetare organizată a activității într-una sau mai multe întreprinderi, instituții etc., cu scopul de a determina pe patroni sau guvernul, autoritățile să satisfacă unele revendicări (economice, politice etc.). ◊ Greva foamei = refuzul de a mânca, folosit de cineva în semn de protest. – Din fr. grève...completare ◊ Greva scrisului de Eliză = încetarea (dez)organizată a unei activităţi energizante pentru persoana în cauză, cu scopul autopunitiv, probabil foarte subiectiv şi mult exagerat de a-şi ispăşi păcatele. mai bine zis, păcatul încrederii trădate].
A evoluat conform zicalei noastre neoşe "orice învăţ are şi dezvăţ", mai întâi, din propria-mi autoflagelare psihică autoimpusă dintr-un bigotism personalizat, absolut eliziac, cu extrem de puţine accente religioase:), în direcţia complacerii în status quo-ul creat şi a trăirii clipei, abitir faţă de acele zile/nopţi/luni/ani în care-mi împărţeam energia câştigată prin "carpe diem" cu cititorii-mi. Pe blog, bineînţeles.


Introducerea fiind construită într-o abrambureală (supra)realistă...nu-mi rămâne decât (tipic mie!) să închei, pentru că simt că nu mai înţeleg nimic. Vă dău întâlnire maxim în 16, pentru Blog Action Day 2011.

ps...mi-am spart greva scrisului...o să-i scriu pe cioburi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu