11.11.09

Vreau sa il ajut...

STIRE DE ULTIMA ORA: M-a anuntat Angi: Coco a decedat astazi, 21.11.2009, pe la ora 15. Corpul lui slabit n-a mai rezistat dupa prima tura de citostatice Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace !
Imi pare groaznic de rau!!!!


E foarte naspa sa fii tanar si bolnav, si bolnav de o boala fara rabdare prea multa. Stiu de cazul lui Coco (Constantin Botezatu) de cateva zile (de la Angie si Sergiu, dar si din ziare. Ieri am luat salariul, am luat mai putini bani decat ma asteptam, mi-am socotit datoriile...si am vazut ca pana in urmatorul 10...mai am de cheltuit un milion de lei.
Dar asta nu m-a impiedicat, ca atunci cand am vazut in fata BCR-ului cativa tineri, de la AIESEC cu urnele mobile pentru strangerea de fonduri pentru salvarea lui Coco. sa aduc si eu o micutza contributie. Chiar vreau sa fie un caz fericit! Vreau sa il ajutam! Voi vreti? Constientizati ce groaznic este sa fii bolnav?

Mai multe detalii, cont, poze, activitati...sunt aici:

http://constantin-botezatu.net/index.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu