29.11.09

RESTAURARE...CONTRIBUITI SI VOI, NU?






TRIMITE SMS LA 1388 CU CIFRA 3 (cost 0,95 euro cu tva) PENTRU CA CETATEA FAGARASULUI SA AIBA SANSA DE A FI RESTAURATA! ASTAZI, 1 DECEMBRIE 2009!


MAREA FINALA: 1 DECEMBRIE

Posted pe http://schiopu81.wordpress.com/ in noiembrie 28, 2009 by Şchiopu Iulian Marius, colegul meu de faculta, pe care il sustin din toate puterile, in campanie de Restaurare a Cetatii Fagarasului. Va rog, dupa puteri, dupa dorinte, dupa placere...contribuiti si voi! E musai! 10x a lot!

Imi cer scuze ca nu am scris nimic inca de marea finala de pe 1 decembrie insa am asteptat sa am cat mai multe informatii despre ce va fi in acea zi. Astfel, numerele la care se va putea vota sunt: SMS la 1388 si in Romtelecom la 0900 160 440 (0.95 euro cu TVA). Din pacate inca nu stiu exact ce pozitie trebuie votata, luni dimineata o sa aflu si o sa va informez. Tot luni o sa fiu la 10 in direct la Radio Star cu detalii despre concurs (cine nu poate asculta radiolul poate incerca si pe www.radiostar.ro) si de asemenea am un mesaj foarte important, cine e curios il astept luni pe blog.
Asa ca va rog, haidati sa aratam ca ne PASA si sa fim mandri ca suntem romani, care isi iubesc istoria.
Va multumesc si va tin la curent!
PS: se pare ca se va putea vota de marti dimineata din timpul emisiunii Matinal, desi emisiunea pentru finala va fi doar marti seara la ora 21.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu