10.11.13

Să i se taie capul! ACUM!

- Să vină măscăriciul ăla care mi-a cântat data trecută, ăla de-a aflat că am aici, la mine în budoar, în dulapul secret, licorile minutate de la Moët & Chandon! Cine i-a spus? Să i se taie capul...Stai puţin, Elizé, nu cumva ai fost tu cea care m-a trădat? Tu care mi-eşti ca o soră...Să vină Alfred de Lautreville! Să-mi cânte! Că avem planuri de urzit..Stai aici! Nu pleca! Ia o prăjiturică...
- Uff..cântă-mi ceva de dragoste, I'm in the mood. M-am hotărât, renunţ câtva timp la sânge, la decapitari, la farsele mele cinice, chit ce de culoarea roşie în toate tonurile ei n-am chef să scap prea curând. 
- Draga mea Elizé, te iert că mi-ai deconspirat preferinţele în materie de caviar, cigarillos, maşini scumpe, dar nu pot trece cu vederea că arma mea secretă, PARFUMUL, e acum la îndemâna tuturor, graţie ţie şi gurii tale sparte. 
- Şşt! Taci! Mai ia o bezea şi ajută-mă să-mi găsesc jumătatea aşa cum tu ţi l-ai găsit pe Freddy al tău..al nostru:D! Mno..ştiai de la început că nu poate fi doar al tău, că îl vom împărţi..nu le bine & la greu, ci de la bine în suuuuuuuuuus! Dar, fii atentă, tu mi-l alegi, dar nu-l foloseşti..Dă-i trei probe din care să-i reiasă  următoarele caracteristice de personalitate: să exceleze în anduranţă...adică să-mi suporte hachiţele, să nu fie excesiv de pretenţios..adică să nu-l deranjeze cănd eu am chef de dragoste în vreun hotel de gheaţă sau când ne apucă vreo furtună de nisip, prin Sahara, dar să fie darnic, grijuliu, romantic..să fie în stare să-mi satisfacă apetitul insaţiabil. Nu te voi mai pedepsi dacă mi-l găseşti pe Killer King, nu-ţi voi mai taia capul aşa cum îmi propusesem!
- Zi-mi probele, să-ţi dau BPC-ul...adică Bunul de Purces la Căutare!
  1. Să afle de la Lars von Trier unde este pădurea în care s-a filmat Anticristul şi să-ţi aducă fructe de pădure proaspete!
  2. Nu contează unde e pădurea, alături de fructele culese de curând, să pună pe hârtie, sub formă de strategie de cultivare, iar apoi în pământ o plantaţie de celosia, care-ţi vor bucura atât ochii, cât şi orgoliul de a fii tu cocoşul în familie.
  3. Să-ţi ofere un cadou...dulce, aşa cum îţi place ţie, în speţă pralinele, iar dacă va ghici combinaţia esenţei de praline franţuzeşti, aceea care are ca ingrediente de bază prunus amygdalus, adică migdalul şi zahărul caramelizat...el va fi alesul!

[... şi au trăit fericiţi cu toţii, eu, Elizé cu capul netăiat, Freddy cu Elizé, "baroneasa" & restul lumii, SuperBlogul 2013, mulţumit că Eliza Day & Night n-a ratat 17, deşi a întârziat-o, iar Kety Perry, The Killer Queen, mereu în mişcare, schimbându-şi adresa necontenit, alături de dragul ei Killer King! ps..da, aţi înţeles bine, i-am făcut alegerea perfectă, de care s-a şi îndrăgostit. John Mayer, câştigător la puncte..]


Un comentariu:

  1. Off topic evident :D salut. am nevoie de ajutor. Am creat un blog pentru sustinerea financiara a proiectului Carti fara pret si as avea nevoie de o postare pe blogul tau cu link catre blog sa ma ajute la indexarea pe google http://cartifarapret.blogspot.ro Pagina de facebook a proiectului e https://www.facebook.com/pages/Carti-fara-pret-Sibiu

    RăspundețiȘtergere