6.11.13

Prin pădure, plângând...Educaţie non-formală.

Nimeni, niciodată nu s-a gândit că Alinuţa cea sadică va uda cu lacrimile ei, de obicei de crocodil, de această dată teribil de reale şi amare, frunzele aproape veştede, obişnuite deja cu bruma sfârşitului de octombrie. Mergea spre casa bunicii ei, din Sub Arini, dar a apucat-o pe altă cale spre Valea Aurie..A trecut de Grădina Zoologică, Muzeul în aer liber nici nu l-a distins din pricina şovoaielor care i se prelungeau nestăvilit pe obraji...
Off..hâ...hâââ...Mmm...Nu o să pot să-i fac farsa aia cu gloanţele lu' băiatu' ăla nou care s-a mutat în cartier...Hâ,hâ,hâ, oaaa. Nu pot să merg la Halloween Party-u' de diseară...Hiii!! Ioi, Doamne..Ce m-am speriat..
[Apare un lup. Un lup adevărat. În carne, blană, colţi şi voce omenească guturală, aspră, încercând
în zadar să-i pară inofensivă.]
De ce plângi copila mea? Unde te duci aşa singurică...prin pădure, în prag de seară?
La bunicuţa.
Frumos, frumos...dar ce-ai în coş?
...Alinuţei îi revine zâmbetul :D şi răspunde nonşalant..
Puroi!
Şocant răspuns, dar lupul, uns cu toate alifiile, după cele câteva secunde care i-au fost necesare să vizualizeze întreaga situaţie, continuă:
Nu-i aşa că de-asta plângi? Scuză-mă...am tras cu urechea. De-asta eşti atât de amărâtă? Pentru că ai un coş nu te duci la petrecerea de Halloween din seara asta? Pentru atâta lucru? Permite-mi să mă prezint. De mulţi ani sunt Sanitarul Pădurii Dumbrava. Şi, o singură dată pe an, în noaptea de 31 octombrie, mi se permite să vorbesc în limba voastră a oamenilor...
Hâc..Hâc..Hâc..
Nu mai fi speriată..Am antidotul pacostei care te-a lovit.
Hâc..Nu cred! Cum aşa?
Eu aici în pădure, în Dumbrava Minunată, am mulţi prieteni. Printre ei se află spiriduşii, care vorbesc vrute şi nevrute...Iar, în cazul tău..Apropo, câţi ani ai?
Împlinesc 16.
Deci, cazul tău e clar...şi pentru că-mi eşti simpatică şi fac alergie la lacrimi îţi recomand..să-ţi iei urgent tălpăşiţa la cea mai apropiată farmacie...să-ţi cumperi un Baton corector, ca ăsta, de la Farmec, din gama Gerovital Plant Stop Acnee. Chiar dacă, de obicei, se aplică dimineaţa...în situaţia ta trebuie urgent să-ţi maschezi excrescenţa apărută din senin, din iarbă verde, dar, remember, abia după curăţarea prealabilă a obrazului stâng, să ungi ditamai punctul acneic..da' ăla în care e ce-ai zis că e. Sadico! Nu uita să uniformizezi stratul..Hai, fuga-fuguţa..că farmacia se închide la 6. Mai ai 25 de minute.
Mi-aţi zis că-i o gamă întreagă la Farmec..pot s-o iau pe toată, că am bani, tocmai mi-am luat alocaţia. Ce-i în setul care-mi stopeză acneea?
Hmm..Lupul o învaţă pe...Cum te cheamă pe tine?
Alinuţa!
..pe Alinuţa cea sadică. Ar râde şi curcile de mine să-mi asculte lecţia: cremă sebo-reglatoare purificatoare, cremă ultra-activă, baton corector purificator, de care ţi-am zis deja, fluid antiseptic purificator şi gel spumant antimicrobian. Şi nu uita: Pe lângă o alimentaţie sănătoasă, pe lângă igiena zilnică a feţei şi măştile cu argilă, acum poţi scăpa de acnee în doar 4 săptămâni.
Mulţumesc, Domnu' Sanitar...chiar nu mă aşteptam ca lupul... să-mi salveze pielea seara...pentru care am pregătit gloanţe...oarbe! Mulţumesc din sufletu-mi...sadic! 
Sadică întâmplare, relatată...aproape cu sadism eliziac pentru SuperBlog 2013!
ps...şi cu o penalizare de 20-30 de puncte la nota acordată :((
pps...unde-i lupul să mă salveze şi pe mine???





2 comentarii:

  1. Ce mi-a plăcuuut !!! Am spus eu că ...imaginaţia ta extraordinară...îţi va rezolva problema cu "coşul năzdrăvan " ! Dar...nu mi-am imaginat c-o vei ..."antrena" în poveste pe ...Alinuţa cea sadică !!! Superb ! Superb ! Superb !!! de trei ori... Şi acum...râd singură !!! Nu mă pot opri ! Păcat că, îmtârziind cu ...postarea...vei fi penalizată !!! Dar mai ştii ? Poate ...se va găsi cineva... (Lupul din povestea ta ?!) care nu te va penaliza cu prea multe puncte ! Oricum, trebuie să ai satisfacţia unei postări ...superbe (după părerea mea !) ... Succes în continuare ! (Nu ştiu cine a ales "temele" pentru SuperBlog 2013... dar unele sunt... cam greu de ... înfăptuit !) ...

    RăspundețiȘtergere