11.10.13

Puseu de sinceritate..Am nevoie de un Farmec!

Astă seară sunt grăbită, că mi-i casa neîngrijită, rufele mi-s la soare (asta dacă-mi iese planul de mâine:) şi Timpul iar n-are răbdare. Halal de aşa prieten! Mă lasă pe ultima sută de metri cu proba trei a SuperBlogului 2013 şi mă îmboldeşte la sinceritate, nu neapărat la creativitate. Facila de mine a ales pentru această criză...să-şi verse năduful în ritm alert, cu speranţe rapide, dar deja vechi...în curând se face anu' de la lansarea problemei.
Preambul: Părul meu era teribil de frumos, sănătos, invidiat, atrăgător, strălucitor, puternic...câteodată chiar înnebunitor [nu mă faceţi să vă dau detalii, n-am ales conţinut strict pentru adulţi]. Dar, de în luna decembrie a anului trecut nu mi-am găsit şamponul cu care m-am spălat ani de zile, cel care a dat & a menţinut calităţile expuse mai sus. Am fost forţată de musai-ul ivit brusc să-l schimb cu altul pe care-l văzusem într-o reclamă. Greşeală fatală...părul meu s-a răzvrătit. Şi nu doar el, ci şi scalpul, care peste noapte...producea en gros şi en detail firişoare mai mici sau mai măricele de zăpadă grasă.
Obişnuinţe: Părul mi-l spal o dată pe săptămână..De frumos, tot fain e...da' nu mai e cea fost. Ori a îmbătrânit, ceea ce-i destul de plauzibil ori are nevoie de un Farmec puternic. Mai ales că...
Actualitate: Mătreaţa aproape i-a dispărut, dar sănătatea lui e încă în pioneze. Pielea capului meu drag dă semne de ceva simptome alergice...[scuzaţi-mi narcisismul evident la apelativul folosit în gratularea gratuită a extremităţii mele superioare aka the head.. Aşa sunt eu...titlul mă obligă să fiu sinceră până la proba contrarie capăt, nu?]
Viitor...sper strălucit: 
1. Alerg la doctor...la alergolog, respectiv la o consultaţie cosmetico-farmaceutică.
2. Ce m-aş fi făcut fără ideile pe care Gerovital Plant Tratament? [Nu cumva să săriţi că vă bombardez cu link-uri, pentru că ideea centrală este cea a folosirii blogului pe post de agendă a unei uituce relative.]
3. Alegerea produsului/ produselor, în funcţie de indicaţiile primite de la specialiştii denumiţi la punctul 1, dar şi de lista premiilor acestei probe [acum chiar o dau în bară cu sinceritatea...şi se zicea că bunătatea e la un pas de prostie...Off, iar mă vait..de la admiraţia excesivă pentru mine însămi alunec pe panta denigrării personale. Off!]:
- 1 Set Tratament anti-age pentru păr: 1 şampon Anti-age 30+, 1 Mască anti-age 30 (mă încadrez, Timpul a avut grijă să adauge la 30 + 5:)
- 1 Set Tratament Pro Color: 1 şampon Pro Color, 1 bucată Ser Pro Color + 1 Mască Pro Color - nu e cazul meu...încă nu se văd aşa de tare firele albe..sau?
- 1 Set Tratament sebum control: 1 şampon sebum control + 1 Ser sebum control - cosmeticianul va avea ultimul cuvânt
- 1 Set Tratament anticădere: 1 şampon anticădere + 1 Ser anticădere - da. Îl vreau. Totuşi, după
un pieptănat serios nu cred ca e normal să rămână un şomoiog de fire pe perie...fie el cât de mic.
- 1 Set Tratament intensiv de regenerare: 1 şampon regenerant + 1 Loţiune regenerantă cu petroleum + 1 Kit de tratament pentru regenerarea părului. Se aprobă şi e dorit.
- 1 Set Tratament intensiv antimătreaţă antifungic: 1 şampon antimătreaţă cu ichtiol + 1 Loţiune antimătreaţă cu ichtiol. Numa' dacă găsesc în dexonline ce înseamnă ichtiol. L-am găsit...E clar. Aşa un pic, un pic...mi-am mai descoperit un diagnostic. E clar de cercetat.
- Tratament pentru întreţinere: 1 Masca pentru păr degradat + 1 Ser pentru vârfuri deteriorate - Nu mi se aplică. Cel puţin, aşa cred şi sper, dar poate mă va contrazice cosmeticianul.
- Tratament permanent de protecţie: 1 Ser hidratant termoprotector - Dacă nu mă uitam ce-i, nu-i înţelegeam mecanismul. Conductivitatea foarte scăzută a peliculei protectoare reduce semnificativ pătrunderea căldurii în interiorul firului de păr şi împiedică “arderea”. Minunat.

Seara s-a terminat...îmediat începe noaptea...alegerile pot fi multiple...întrebare de "Noapte bună":
Cine e doctorul personal al părului tău?


4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Am..Am..dar nu îndeajuns..după cum observi în prioritizarea planurilor viitorului strălucit:D!

      Ștergere
  2. Tu ai farmec oricum, cred :)
    Cel putin din ce am citit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sinceritatea şi farmecul...nu ţi le poate nimeni ...contesta ! Zic eu...mama ta ! Ce, doar este şi proverbul "Orice cioară spune că puiul ei este cel mai frumos"...nu că eu aş fi cioară... dar, cred că şi eu sunt foarte sinceră când spun ceea ce am spus ! Ai scris frumos, alert, ...parcă văd cum îţi "fugeau" degetele pe tastatură...mai ales că ...erai într-o uşoară ... criză de timp ! Succes în continuare în ... SuperBlog ! Şi...poate apare şi un...premiu !

    RăspundețiȘtergere