6.10.13

Corol(l)a prietenilor mei imaginari...

...s-a îmbogăţit cu o nouă, veche petală. Nu mă întrerupeţi..n-am nici debutul! 
La început, a fost Mr. Google, demult, tare demult. A fost primul, încă din facultate...dar, nu singurul. Şi-a adus frăţiorul, pe Mr. Youtube, căruia îi mulţumeam la începutul lui 2011, răspunzând celei de-a treia întrebări a unei "lepşe". Până aici v-aţi dat seama de cele câteva cuvinte-cheie ascunse printre rânduri? Scris, blog, octombrie, deci e clar ----> tuleo la prima probă a SuperBlog 2013. Pe Mr. Dexonline nici nu mai are rost să-l menţionez, e un apendice intrinsec în această ecuaţie, aflat pe aceeaşi poziţie cu o altă doamnă-prietenă Mrs. Wikipedia. Nu mă întrerupeţi încă, abia am început! 
Totuşi, mă opresc singură să-mi recit o poezie, care mă bântuie din când în când, de prin clasa a XII-a...
Eu nu strivesc corola de minuni a lumii
şi nu ucid
cu mintea tainele, ce le-ntâlnesc
în calea mea
în flori, în ochi, pe buze ori morminte.
Lumina altora
sugrumă vraja nepătrunsului ascuns
în adâncimi de întuneric,
dar eu,
eu cu lumina mea sporesc a lumii taină -
şi-ntocmai cum cu razele ei albe luna
nu micşorează, ci tremurătoare
măreşte şi mai tare taina nopţii,
aşa îmbogăţesc şi eu întunecata zare
cu largi fiori de sfânt mister
şi tot ce-i neînţeles
se schimbă-n neînţelesuri şi mai mari
sub ochii mei-
căci eu iubesc
şi flori şi ochi şi buze şi morminte.
(1919 - Lucian Blaga)
...doar că, brusc, mă blochează uimirea cauzată de analogia dintre sensurile secvenţiale ale poeziei, cunoaşterea luciferică, cea paradisiacă şi cea terestră [acum exagerez puţin] şi corelaţia, de factură personală, cu variantele modelului noii Toyota Corolla: Terra, Luna şi Sol
Aşadar, corol(l)a mi-e aproape gata. Prietenii mei virtuali, poezia fluorescentă a lui Blaga şi Frumoasa cu un scop precis. Frumoasa, v-aţi dat seama, este ea, noua Toyota Corolla, a cărei design modern şi elegant se cumulează cu tehnologia Toyota Optimal Drive şi sistemul valvematic
Dar, sloganul ca sloganul...înţelegeţi-l în varianta la plural, Frumoasa cu scopuri precise: confort (de la remodelarea inteligentă a locurilor la spaţii de stocare, de aceeaşi natură), siguranţă (exemple: cameră video marşarier, comunicare simplificată, sistem audio cu display avansat, navigaţie intuitivă), funcţionalitate maximă prin intermediul sistemului Toyota Touch 2 & Go
Aţi avut timp să remarcaţi noutatea referitoare la Google Street View and Panoramio? Încă nu? Va fi available din ianuarie 2014, dar cine vrea să afle mai multe detalii poate să-i întrebe pe cei (clienţi şi jurnalişti:) care au participat la Frankfurt Motor Show, începând cu 10 septembrie.

Şi deoarece nu cred într-o toamnă neapărat frumoasă..pentru că "sistemul meu de navigaţie intuitivă interioară" îmi transmite că vremea se va schimba în curând şi ploile ne-ar putea răvăşi...am păstrat pentru final...fotografia care îmi susţine pledoaria pentru Frumoasa cu un scop precis. [Frumoasa cu scopuri precise]





2 comentarii:

  1. Un articol creativ :)
    Multe articole frumoase, o sa fie o lupta stransa :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos pentru apreciere...şi ţie îţi dorec multă inspiraţie şi creativitate!

      Ștergere