18.10.13

AMR 50 de zile de strajă expectativă până ajung la Straja..

13+30+7...şi gata, voi zvâcni spre munţi, spre necunoscutul cunoscut doar cu ajutorul prietenului meu de care v-am mai povestit, Mr. Google, spre o aventură pe care acum, fără să am prea multe detalii logistice mi-o pot închipui cum vreau eu...E pre-vacanţa mea viitoare. Nu înţelegeţi concepul? Logica v-ar putea indica o perioadă scurtă, una, două zile, un sfârşit de săptămână invernal, de exemplu, pentru cercetare, investigare, acomodare, trăire intensă în avangarda unei vacanţe de vis eliziac, în prag de primăvară 2014. 
Am uitat să vă expun instrumentele de lucru al postării mele...din care mai am doar o oră de documentare şi de exersare a propriei imeginaţii: 
calendar-----> peste 50 de zile de acum în colo e iarnă totală, e week-end, e imediat după Moş Nicolae, e clar primesc cadouri...De la cine? De la cine? SuperBlog 2013 vă spune ceva? Nu? Vă şi spune la Radio Lynx, dar mai mult vă scrie că în 7 & 8 decembrie vine Gala de premiere SuperBlog 2013...pentru toţi cei care vor avea puterea psihică de a mai trece un an de SuperBlogger pe răbojul Timpului.
verificare prognoză meteo-----> din punctul de vedere al istoricului temperaturilor şi al estimărilor a la long:)
hărţi -----> diverseHelp me again, Mr. Google!
bagaj -----> bocanci, haine groase, mănuşi, schiuri, dar outfit-ul de petrecere. Că noaptea ne-o vom petrece la căldurică, ori în restaurant, ori la cazare Straja, ori în sala de conferinţă..nocturnă:D. 
Hai că n-o mai lungesc..plec la Straja, la Vila Alpin. Mi-am pus aici harta să-mi fie la îndeochimână în caz că mă apucă dorul de căzături cu schiurile, dar şi să-mi vizualizez traseul telescaunului..Şi gândiţi-vă că vorbesc acum doar de pre-vacanţă..Şi nu omit indicaţiile tehnice: Din Petroşani, pe DN 66A, se ajunge în municipiul Lupeni. La indicatorul "Spre Straja" se merge pe strada Calea Brăii pana la a doua bifurcatie unde se poate opta pentru telescaun (la dreapta) sau pentru "Drumul Crucii" (la stânga). Pe "Drumul Crucii" (cca. 9 km), iarna se recomandă auto 4x4 sau, obligatoriu, lanţuri la roţi. De unde fac eu rost de un jeep oare? Găsesc eu..m-oi descurca:)!
Vă puteţi închipui vacanţa propriu-zisă din primăvara următoare? Trasee serioase: Vf. Mutu (1737 m), Vf. Straja, Valea Braita, cascadele Braitei, Cioaca, Pasul Vulcan, excursii de neuitat şi musai de (re)expeimantat...Ţara Haţegului mi-este în inimă încă din facultate, când săpam la Orăştie şi în Dealul Pemilor, energii...de nestăvilit! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu