21.4.13

Târgul de Paşti din Sibiu...peste patru zile mă voi juca...

mini-golf cu ouă colorate. Ei, vorbesc prostii, nu eu sunt cea care va participa la Olimpiada de Paşti, ci doar copiii o ţârică mai mari se vor putea înscrie. Dar şi eu aş vrea...şi, precis, voi avea şansa de a izbi un ou şi a-l băga în gaură.:) Voi face apel la toate trucurile mele de persuasiune (mimică - mă bazez pe ridicatul sprâncenelor şi mărire ochilor a speranţă & dorinţă inocentă + gestică şi retorică - voi explica volubil, convingător, apelând la comunicarea non-verbală, cu accent pe body language, că mini-golful îmi este unul dintre jocurile preferate din vacanţele copilăriei mele petrecute zece zile/an, la mare (Neptun) şi că asta mi-a lipsit din Sibiu). Nu avem aveam teren de mini-golf, nu puteam să mă antrenez aşadar şi, de aceea, doar în ultimele zile ale sejurului ajungeam să fiu mulţumită de mine şi să reuşesc să câştig campionatul cu frai-mio mai mic. Nu nega, Alexandru! Că te băteam! 
Cum să nu mă bucur de viitoarea bucurie a tuturor copiilor care, între 26 aprilie şi 7 mai, vor avea parte de distracţie la maxim, alături de părinţii/ bunicii/ unchii & mătuşile/ tutorii/ prietenii de familie/ vecinii/ profesorii sau învăţătorii, deşi e vacanţă, poate vor fi şi asemenea excepţii, cu rol de întărire a regulii:)? Şi cum să nu-mi continui bucuria gândindu-mă cât de mulţumiţi le vor fi însoţitorii adulţi, când după câte o zi înnebunitoare petrecută în Piaţa Mare a Sibiului, vor benefica de linişte, confortul şi serviciile complete oferite de Hotel IBIS, în urma rezervării făcute la adresa de e-mail: reservations.sibiu@ibishotels.ro, cu parola cvasi secretă, blog Green Charme?
Sinceră să fiu, am vrut să sar peste postarea aceastei duminici, s-o amân, mă gândeam că nu am noutăţi, că nu încă am văzut nici o zarvă în Piaţa Mare, că nu am cu ce fotografie să-mi ilustrez povestea. Dar, totuşi abia aştept să văd cu ce ne vor încânta expozanţii celor 45 de căsuţe care vor veni din Sibiu, bineînţeles;), Arad, Braşov, Bucureşti, Bihor, Harghita, Vrancea, Timiş, Giurgiu, Baia Mare, Sălaj, Constanţa, Alba, Argeş, Covasna, Mureş. Rămânem însă conectaţi cu update-urile printr-una dintre cele mai sigure metode,  Facebook, în acest caz.
Cert este că, pe perioada Târgului de Paşti, Lucia Nica, artist şi creator popular...pe care o cunosc & o recunosc de la muzeu:), îşi va expone icoanele în sala Centrului de Informare Turistică din Primărie..Încântare pentru suflet!
Şi totuşi, nu mă pot lăsa la o parte pe mine...din ou, scuze, din nou:)..Ieri, când întindeam rufele pe sârmă, a trecut pe sub balcon o maşină din care se auzea o melodie care mi-a marcat anii de liceu...atenţie la versuri Încă sunt programată...ps Invitaţia (la Sibiu) se subînţelege şi este inclusă!
  

2 comentarii:

  1. Salut imi place blogul tau, vreau sa stiu daca te intereseaza un schimb de linkuri cu www.dvg-original.com , eu te-am adaugat deja.Astept raspunsul tau, Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)...am mai citit chestia asta, cu exact aceleași cuvinte, foarte de curând..mi se pare mie sau e de tipul, citez din wikipedia (http://ro.wikipedia.org/wiki/Spam) "SPAM, SPAM, minunatul SPAM, gloriosul SPAM" Contrazi-mă, de nu ești BOT.

      Ștergere