26.4.13

Aşteptarea a luat sfârşit...Târgul de Paşti, treptat, s-a definit!

De aproape două săptămâni vă tot invit la Sibiu..la Târgul de Paşti, care ne/ vă va încânta de azi şi până în şapte mai. Nşpemiile de probleme...pe care le-am tot colectat în "culegerea personală" şi aproximativ le-am şi rezolvat, nu m-au putut transforma într-o ignorantă totală. Plecam de la servici, din Piaţa Mică şi dădeam brusc în Piaţa Mare, iar aparatul miculuţ de fotografiat mi-e martorul firav al transformărilor observate şi a surprinderii intrării treptate în atmosfera de sărbătoare..
Vreţi să dăm o tură prin după-amiezele trecute să "spionăm", aşa cum am făcut eu, status quo-ul iniţial? Vă anunţ de la bun început că nu mi-am dus misiunea până la capăt...vreau să vă creez suspansul, surpriza & bucuria...pentru atunci când veţi "năvăli" la poalele Turnului Sfatului şi nu veţi mai prididi în a vă da rând la ofertele acestui super târg de sărbătoare şi vacanţă:)!



5 comentarii:

  1. Invitatia ta este...acceptata ! Hai, cand mergem impreuna ?? Eu am transmis-o (invitatia) ...si catre toti prietenii mei ! Si ce poze frumoase ai facut Eliza !!! Distractie faina le urez tuturor vizitatorilor ... Cu drag, Ma

    RăspundețiȘtergere
  2. mai incerc ceva... pentru a nu mai fi ..."anonim"...Sa vad, reusesc?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mama, ce surpriză! Ai reuşit! Uitasem că ţi-am făcut adresa...din 2009. Ioi! Nu o să mai fi "anonimă" de acum în colo, în online! Şi, sper ca ai observat, că ai adresă de blog (http://lianera.blogspot.ro/), de acum în colo...mă aştept să-ţi scrii părerile..şi tot ce prezintă interes pentru tine...Că, deşi nu ai avut nici o activitate 89 de persoane ţi-au vizualizat profilul. Avem încă o temă de discuţie! Ioi, ce fain ar fi...Mama-bloggeriţă!

      Ștergere
  3. hey Eli ! cum mi-am uitat contul de pe gmail, o sa-ti las comentariile "anonime", dar nu-i nimica, macar de am putea comunica...trimite-mi un mail si spune-mi ce mai faci! va pup cu drag, pe tine si pe Mama :)ti-am citit articolele si ma bucur ca ai multe activitati interesante la muzeu(dar as vrea sa-mispui mai multe despre "intepaturi" si rezultatele...
    Ra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ra dragă, aşa de mult mă bucur că te simt aproape...nouveau:)! Mailuri mi-e greu să scriu..:) scriu pe blog, transcriu interviuri..;D, dar, cumva, te voi ţine perfect informată...muzou, sănătate, evenimente..ş.a. Te pup cu drag...şi las mesaje la roboţi, mai nou roboate:))!

      Ștergere