2.2.13

Carantina de odihnă...

Volens-nolens sunt în concediu de odihnă...Da, cu asta am cam zis totu'! De ce naiba însă mă simt ca-ntr-o izolare ciudată vizavi de restul lumii, doar cu mine alături, drept personaj principal? Pentru că singurătatea îmi trasează tot felul de gânduri alambicate...mă leneveşte, mă amăreşte într-un fel..ioi, cred că acreşte ar fi fost senzaţia gustativă cea mai potrivită...Continui însă cu giumbuşlucurile de factură contradictorie admiţând realitatea că nu-s chiar atât de solitară, dimpotrivă...Laptopul meu e de fapt în carantină...îşi aşteaptă doctorul din Germania săptămâna viitoare, iar eu îi sunt dădacă cu responsabilităţi extinse...Asta pentru că nu mă pricep şi îi tot s(t)imulez diletant resuscitările de fiecare dată când e în prag de colaps. Dar cine are răbdarea să-i aştepte toate lentorile cauzate de "viermii" care-i colcăie prin sistem? Cine citeşte vreo opt-zece pagini din Călătorie până la capătul camerei câtă vreme dragu' de GreenCharme Dell Vostro 1000 se face că gândeşte abisal la întrebarea lui de boală bază: ce a fost mai întâi oul sau găina? Oare la ce găină se referă? Face vreo aluzie la această gallus domestica (cică:D) care-i scurmează printre rarele pase de reviriment în căutarea acelor popasuri care-i sunt necesare ieşirii din propria-i amenoree socială. Ok, trecem peste faza cu găina..că-i nu-i o imagine prea laudativă la adresa subsemnatei şi mai arunc o întrebare care mă bântuie: cine stă cu sufletul la gură, într-o frică prelungă şi constantă să nu-i pice browser-ul...
Nu ştiu răspunsurile pentru că azi am fost în oraş şi l-am lăsat singur-singurel...iar mica mea descoperire se pliază pe stările nostre luate la un loc...Dovada stă în vizibila carantină a acestui apartament de pe Şaguna.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu