1.12.11

Mai liberă decât de obicei...1 decembrie 2011

...liberă să mă joc, liberă să citesc noutăţile vechi de-un an [am citit în TheGuardian despre ultima carte a lui Umberto Eco, "Cimitirul din Praga" şi mi-am dat seama c-o voi primi cadou de Crăciun...Dacă nu se sesizează nimeni, mi-o fac io cu mâna mea :P bănuţii viitorului salariu], liberă să-mi fac ordine în dulap, liberă să tresalt, o ţâr' speriată, la zgomotul şi trepidaţia cauzate de prăbuşirea turnului centralei de cartier dezafectate, liberă să-mi răsfoiesc blogul [mi-am recitit postarea Sunt mândru că sunt român! de anul trecut, faină zi!], liberă să ascult Pink Floyd, Live at Pompeii, într-un psihedelism atât de liniştit, aproape halucinant...dar, din păcate, întrerupt de anumite gânduri,  libere şi ele, dar creatoare de întrebări realiste, dar probabil extrem de retorice, liberă să-mi redefinesc poziţia pe Facebook...Mă citez cu ultima postărică: Azi sunt mai libera decat de obicei...:D! La multi ani, românilor! + La multi ani, România! Rămânem pe principiul inoculat de "Mioriţa" sau urmăm îndemnul melodiei nr. 8 din Live at Pompeii de pe A Saucerful of Secrets - 1968 - "Set the Controls for the Heart of the Sun" ? [pe care o transfer de pe youtube, chiar aici pe greencharme, la final de articol]

În concluzie (concluzii:) îmi închei scurta, dar abramburita postare cu următoarele două rugăminţi:

1) Cei care se auto-sesizează cu privire la "Cimitirul din Praga" pentru Crăciunul meu, să-mi lase un semn ori printr-un comentariu right here pe blog, ori prin viu grai  (face tot face or by phone)!
2) Răspunsurile la întrebarea la care nu am de gând să îi accept pasivitatea, vă rog să le scrieţi la următoarele coordonate: Poporul român deşteptat, adresă: 20°17′58″E - 43°39′12″N - 29°39′10″E - 48°14′41″N, într-un cuvânt toată România, str. Acum ori niciodată, nr. C(roieşte-ţi altă soartă), judeţ M(urim mai bine-n luptă, cu glorie deplină, decât să fim sclavi iarăşi în vechiul nost' pământ!) în comentariile ulterioare acestei postări libere








 

2 comentarii: