13.11.11

Mandarinul miraculos m-a trimis la shopping...



...că mi se făcuse oricum sete de ceva bun, natural, încă de la City Beat-ul anterior. Fuga, fuga, după un Lucky, bine savurat, dar care m-a însetat şi mai dihai, încât singura soluţie îmi păreau a fi mandarinele...Am ajuns înainte de închiderea supemarket-ului vizat, în prealabil, iar când speranţa de a mă lovi vizual portocaliul fraged al fructelor dorite era cât pe ce să-şi dea obştescul sfârşit, le-am văzut, dar nu iu...iar mă laud! Mulţumesc, Mireca! - mandarine galbene, mandarine turceşti, un leu şi vreo douăş' de bani, ioi, ce gustoase!...:). Şi, vă puteţi închipui, a cui e vina unei asemenea dorinţe? Am auzit "nu-uri", în ecou? Aaaa, şi un "da" timid...cred că era al meu:)...Vina este a polisemantismului!
Nu mă mai întind cu vorba scrisul...pentru că mi-am depăşit cu 13 minute ora de culcare...dar, neapărat să mergeţi la spectacolele Teatrului de Balet Sibiu, pentru că bucuria dansului, ritmurile sonore remarcabile, talentul balerinilor, ingeniozitatea regizorilor, pasiunea, într-un cuvânt [pe care o slăvesc cu fiecare ocazie în care o surprind şi mi-e tare aproape de suflet] sunt cauzatoare de energie pură, mai puternică că orice vitamină. Bine, m-aţi prins, nu mi-a ţinut de sete...!
[fotografia este preluată din ziarul Observator de Constanţa]

[Rămân datoare cu 11.11.2011...şi alte povestiri.:)]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu