30.12.10

Fum şi Spaß...în Cafe Wien - interviu-retrospectiv al ultimelor 4 luni




...cu mine şi pentru mine. R = reporter, E = eu (Smoke Fighter)

R: Bună ziua, mă scuzaţi că am venit aşa de devreme, acum la ora 13,25, dar acum s-a ivit o fereastră de sfârşit de an, în care pot strecura puţin fum, câteva informaţii şi ceva poze în cadrul acestui interviu sincer despre participarea ta - duduie, pardon domnişoară, pot ca să îndrăznesc să te tutuiesc  ...:P? - serile Cercului fumătorilor de pipă şi trabuc, în ultimele 4 întâlniri, din Cafe Wien, unde am fost şi eu...incognito, de câţteva ori.
E: Ola, nici o problemă, ne tutuim, vorbim, notezi, redactezi bine articolul şi n-o să ai nici o problemă din partea mea...Dar, ca plată pentru informaţii...am o rugăminte. Pot lipsi 5 minute...că am o nouă întâlnire cu fumul, care nu poate fi amânată...
R: Sigur că...

[A plecat. Eu cronometrez]

E: Am revenit. Mă grăbesc, deci, te rog, fii scurt că plec să mă întâlnesc cu o prietenă pe care nu am văzut-o de 12 ani.
R: Cum ai aflat de acest eveniment? Ce te-a mânat să participi? De fapt, eşti activă sau pasivă? Pardon, nu vreau să înţelegi greşit...a fost vorba doar de curiozitate? Fumaţi? Scuză-mi lipsa de experienţă...iar am greşit, lipsa de experienţă în ale jurnalismului.
E: Te înţeleg, nu te mai tot scuza...îţi spun eu când greşeşti, dar pentru a evita acest lucru, pentru a nu vorbi degeaba...voi lua eu cârma...:P (maneta, ar zice răutăcioşii) şi îţi voi şopti întrebările care mă interesează pe mine şi pe publicul cititor!
R: Mulţumesc pentru înţelegere...vei primi un cadou...pentru asta! Ce ţi-ai dori?

E: Un trabuc Montecristo Montecristo No. 2, fabricat manual, să aibă lungimea de 156 mm, iar diametrul de 20, 64 mm, ca şi tărie să ştii că este mediu spre tare, are o calitate excepţională, iar amestecul distinct de tutunuri îi crează o paletă de arome specifică doar lui. Ca să nu greşeti atunci când mi-l vei cumpăra, ai aici sigla, vezi să nu te prostească cineva şi să nu fie original:

R: Îl vei avea la anu' şi la mulţi ani!:))
E: Aaaa, să răspund pe scurt: Da, fumez din 16 iulie 1999. Deci activă:)...chit că m-am chinuit vreo 7 luni să trag în piept...Prin 2008, mi s-a făcut alt ghidaj, în materie de ţigări de foi. 10x, Odi! Apoi a urmat bineînţeles trabucul - acum, prin septembrie, când Facebook-ul  pe post de, exagerez puţin, Cupidon, nu cu săgeţi în tolbă, ci cu fum...a creat o potecă între biroul meu şi Cafe Wien, unde  în fiecare ultimă marţi din lună oameni animaţi de aceeleaşi pasiuni se întâlnesc la Cercul fumătorilor de pipă şi trabuc, începând din 27 aprilie a.c. Fumul, a călătorit totuşi câteva luni până să ajungă la mine, dar m-a găsit gata pentru cea de-a şasea întâlnire. Culmea, în ciuda faptului că am crezut că voi avea greutăţi în a nu trage în piept (fiind prea învăţată cu ţigările normale)...am văzut cu surprindere că nu mi-e greu să fumez jumătate de trabuc...în vreo trei ore...fără să mai întind nerebdătoare mâna după Lucky Strike. [şoptit] întreabă-mă ce alte experienţe vreau să împărtăşesc!
R: Da, te întreb!
E: Vreau să spun că aici, am reluat legăturile cu prieteni vechi, am cunoscut oameni faini, am discuţii interesante în fiecare lună, am făcut tombola anului 2010...eu am primit o semilună-ntr-o piramidă...şi colateral o ciorbă de burtă la Kontiki după 7 ianuarie:). Plus am cunoscut-o pe torcedora Carmen Luisa Rodriguez, venită din Cuba pentru a fabrica, spre deliciul iubitorilor de tutun, trabucuri cubaneze şi a-i familiariza cu istoria acestora, dar şi a Cubei.
R: N-ai uitat nimic?
E: Ba da! Am uitat să mulţumesc tuturor! Am uitat să-i transmit domnului Niu Herişanu salutări de la Sabin Filip, am uitat să mulţumesc domnului Siegfried Siegmung pentru trabucul Quintero, primit la prima întâlnire la care am participat...atât de fain a fost...aaa...mulţumesc Stefan...
Tuturor vă doresc un an nou fain, împlinit, fericit, voios, bogat...iar următoarea întâlnire, nu uitaţi, va fi în 25 ianuarie 2011!

La MULŢI ANI !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu