4.7.11

Ieri Ziua Sugarului 2011...astă-seară pseudo-bilanţ


...hey, v-am prins...primul gând care v-a trecut prin minte...a fost pervers...Iarăşi, hey, OMFG...de la Dex citire...vă explic, pentru înlăturarea tuturor dubiilor asupra definiţiei: SUGAR = prunc, sugaci, nou-născut, (înv. și pop.) plod, (înv. și reg.) cocon, poroboc, sugător, (Mold. și Transilv.) cocă, (fam.) bebe.
Ieri, am avut în Muzeul în aer liber din Dumbrava Sibiului...evenimentul la care ţin cel mai mult, dintre toate manisfestările noastre, ale Muzeului ASTRA şi de care mă ocup eu...cu ajutorul colegilor mei...în ziua cu pricina, prima duminică a fiecărui an, de şase ani încoace - Ziua Sugarului Sibian...[de la anul va rămâne doar Ziua Sugarului pentru că s-a observat că nu doar bebeii sibieni ne onorează cu prezenţa.]



Concursuri şoade...cam m-am exprimat în penultima postare...premii din aproape toate părţile: Happy Bella, Centrul Medical Alessia, Generali Asigurări Sucursala Sibiu, Helen Doron Early English Learning Center Sibiu, Magazinul Lumea Copiilor şi Nestle România, prunci veseli, nostimi şi super activi, părinţi grijulii şi la fel de voioşi, prezentatori a'ntâia...ambii doi...:D...iar mă prostesc:)...tineri părinţi ai unui copilaş de categoria Bobocel:), dar pe care nu am avut ocazia să îl cunosc (încă), Codrin: Adela, o super-experimentată, dulce şi pe fază şpicheriţă...[ştiu, substantivul n-are feminin...l-am inventat] şi soţul ei, Alin...cel care la concursul Mămica ŞtieTot punea interogaţiile venite pe filiera Brigadei Agenţiei Naţionale Antidrog, partener al acestei remarcabile sărbători a părinţilor de prunci noi...:) care militează pentru conştientizarea opiniei publice (în acest caz grupul ţintă l-au constituit  proaspeţiile părinţi) asupra efectelor nocive ale drogurilor, legale-nelegale:P...fumat [doamne, cine vorbeşte!], alcool [hai, că nu beau mult!:)] plus ale stupefiantelor clandestine, deci ilegale...nu dau exemple, că poate vin idei...

Mai am doar câteva menţiuni notabile: Ica & Marc + rulota lor cu clătite au fost special invitaţi pentru deliciul publicului ... şi aşa a fost; locul de joacă - topoganul gonflabil şi grădiniţa Superkids au adus joaca la paroxism...dau exemplu foto cu afluxul publicului interesat...

Mulţumesc tuturor...ne vedem la anu', în 2012...exact în 1 iulie! Prima duminică a lunii...

ps...special 10x pentru studentele de la Litere şi LMA, cărora le-am fost tutore de practică în anul universitar care tocmai s-a încheiat...bine, bine...mai sunt câteva examene [Bafta tuturor!]...şi care au venit, ieri, să mă ajute la buna desfăşurare a evenimentului, în calitate de voluntari. Ne(mi)-aţi fost de mare ajutor! Mulţumesc încă o dată! Vă mai aştept şi vă ţin la curent, fetelor!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu