18.5.11

Ciorba de salata VERDE... à la Eliza



Mi-am postat ciorba de salata verde facuta in Franta pe Facebook...si, surpriza, a atras atentia prietenilor mei, nesperat de mult...eu m-am bucurat fiindca mi-era dor sa gatesc, ciorba a iesit super, iar Ramonna a laudat-o in exces...mai avem si maine:)
Pentru a satisface nicaiva curiozitati...si pentru ca timpul acordat scrisului mi-e tare autolimitat uitati reteta, asa cum am scris-o prietenilor mei...

Reteta pentru 4-6 porti: se ia o capatzana de salata verde, care se taie destul de marunt, dar nu foarte-foarte. In ulei se calesc, pe rand morcovii taiti cubulete, ceapa alba, taiata foarte marunt, si co...astele afumate (in Romania) sau carnati afumati in Franta:D...apoi se arunca salata pana se umple oala...ea se lasa, dupa aia arunci apa (cam 400 ml) Intre timp faci o paparada din 2-3 oua cu putina faina si ceva verdeturi, sare si piper. Cand ciorba incepe se fiarba...adaugi vreo 600-800 de ml lapte. Aproape de sfasit arunci in ciorba paparada taiata in patratele de vreo 2 cm ...aaa, sare si piper, dupa gust.

Pofta buna...n-am timp de scris...cand ma intorc voi da raportul aventurii franceze:D

Un comentariu:

  1. ps...important, nu care cumva să uitaţi...aşa cum am făcut eu atunci..:))...de usturoi!

    RăspundețiȘtergere