1.3.15

M-am întrăgostit..între Valentine's Day şi Dragobete...

..dar mărturisirea vine abia acum, în prima zi de primăvară...ce-i drept calendaristică :)  Pentru doar azi mi-am dat seama ce-i lipseşte ultimei ciorbe..
Precis vă întrebaţi...da' ce-are supa, cu prefectura? Are, cum să n-aibă?
A fost dragoste la prima vedere, de fapt simţire..aşa se întâmplă întotdeauna, nu? A venit la mine la masă cu o crenguţă de rozmarin înfiptă-n..off, mi-e ruşine...Reformulez: înfiptă-n aţă-n mijlocul ghiveciului. M-am emoţionat...şi pe nesimţite, dar şi cu câte frunzuţă de rezmarin, muşcată, aproape pnv, [tot de ruşine, să nu vadă cineva că savoarea lui era în stare de mai, mai să-mi taie răsuflarea]..m-am răcorit şi am continuat!
L-am reîntâlnit, a doua zi, din întâmplarea participării la lansarea celui mai nou club sportiv din Sibiu: Vertical Sport (alergare montană, alpinism, escaladă, ski alpinism - Comunitate a sibienilor pasionaţi de sporturi montane). Iar apare o întrebare: "Nu v-aţi dat întânire şi totuşi v-aţi găsit?" Iar răspunsul pozitiv stă în finalul lansării...în socializarea generală, când m-am trezit cu el jucându-se nestingherit, plin de energie, voiciune şi spontaneitate cu ...mine! Era să nu-l recunosc...dar, prietenii cu care conversam (Leo şi cu Bebe, organizatorul maratonului Cindrel | InAlergare)  m-au împins spre...masa cu bunătăţi de la restaurantul SYNDICAT GOURMET THE ONLY ASIAN FUSION CUISINE IN TOWN la care n-am ajuns încă. Şi acolo l-am regăsit! La samose. Surpriza a fost doar a mea...Mai ales că, din fire curioasă cum mă ştiţi, îl căutasem pe internet şi aflasem o groază de chestiuni teribil de faine despre el. Aveam nevoie de el...clar îmi este folositor şi la bine, şi la greu!
A treia întâlnire, a fost la fel de întâmplătoare....dar, fără niciun secret visată, şi înncununată de succes. Te-am luat pe nepusă masă. Al meu eşti!
...şi iar lipseşti.
Cine eşti ştie doar mama & câtiva prieteni...Pe voi, simpli cititori ai mei, bloggeri sau superbloggeri, vă provoc să ghiciţi pe parcursul Spring SuperBlog 2015!



ps...La mulţi ani. Mulţumesc pentru energie...nu te mira, cu tine vorbesc..Ai uitat că e ziua ta azi?

2 comentarii:

  1. Daaa... eu stiu ! dar nu spun... Procovarea a fost lansata pentru prieteneii tai de blog... Super blog spring 2015 ! Aveai nevoie de aceasta activitate! Te cam lenevisesi in ultimul timp... SUCCES si sunt curioasa daca cineva va ghici de ...cine te-ai indragostit !!! Desi, ma indoiesc...chiar daca ai amintit de o ...supa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Eliza,nu,nu am uitat,doar că......

    RăspundețiȘtergere