25.7.13

Marta şi Richard Moir revin la Sibiu. Flamenco în IMPERIUM!

Şi mă acuzaţi câteodată că trăiesc din amintiri...da' ce amintiri. Tot una şi una...ca aceasta pe care vă las s-o ghiciţi..ca apoi să v-o dezvălui pe de-a-ntregul. Vă sună cunoscută această alăturare de cuvinte: pasiunea, tristeţea, euforia, dramatismul, dragostea, pofta de viaţă, exuberanţa? Nu cumva aţi auzit-o de nu ştiu câte ori la radio, la Magic FM...aşa cam cu o săptămână înainte de 18 august 2012..într-un spot, reclamă a unui eveniment inedit ce s-a desfăşurat în Muzeul în aer liber din Dumbrava Sibiului? Nu cumva chiar aţi fost în public? Nu cumva aţi ghicit ce vreau să vă transmit cu o bucurie nemaipomenită...de care am aflat total întâmplător..dar, precis, mie destinată? Nu, nu v-am lăsat timp să daţi cu presupusul...v-am spus din titlu...Da, luni seara, când ieşeam dintr-o farmacie, preocupată & cvasi neatentă şi vroiam să mă îndrept spre casă..aud o voce..pe care am recunoscut-o imediat: Lisa! Tresar din reveria în care căzusem şi strig, la rândul meu, bucuroasă nevoie mare: Marta! Richard! I can't belive it! OMG! Apoi...aflu toată povestea..şi pentru că mi-e tare somn...sar direct la final! 
Mâine, vineri, 26 iulie, sunteţi invitaţi la seara şi noaptea flamenco 2013...care va avea loc în Imperium, după ora zece jumate..Ştiţi unde, nu-i aşa? Pe Centru aka Strasse aka Corso aka str. N. Bălceascu la numărul 24. 
Iar pentru a vă convinge abitir de participare...vă ofer spre rememorare un mic crâmpei video..care vă va trimite direct spre rezervare! Ne vedem mâine în Imperium?






2 comentarii:

  1. Superb ! Acum ascult-urmăresc clip-ul ! Să te distrezi frumos diseară alături de prieteni dragi ! Cu drag...

    RăspundețiȘtergere