11.5.13

Jonglez cu zilele...

..ziua mea obişnuită de postare era..cred că de ani de zile, înainte să mă dereglez cu participările la campaniile blogosferice:), duminica..De două săptămâni încoace, m-am dat pe vineri..Frumuseţea:)!  Azi sunt saturniană de sâmbătă şi aproape pleonastică.
Nu dau veşti noi, poate doar vechituri din '54. Nu remarcaţi neapărat simbolistica mesajului din titlul melodiei, în caz că sunteţi reţinuţi prea mult în subconştient cu traducerea lui...
Observaţi însă contradicţia mea şi a Soarelui care-mi străluceşte în faţa muzeului, chiar în Piaţa Mică, în fotografia din imediata vecinătate!
Contează energia, dansu' care m-a apucat tam-nesam cu ligheanul plin-neochi:D de haine albe proaspăt spălate & bucuria jonglării cu zilele...Joaca!!! Vă invit la dans! Rock'n'roll!


ps... imediat după deja celebra înţepătură la plural..iv cel naiv mi-a dat concluzia printr-o dulce aducere aminte, în acest caz, de subsemnata..şi pentru viitor:)!

4 comentarii:

  1. Draga mea, am avut mesajele tale. M-am interesat, am cautat si se pare ca operatia nu este foarte grea iar dupa aceea va fi mai bine. O sa ma gandesc la tine luni, si o sa-ti trimit toata energia mea verde !!! te pup cu drag si iti tin pumnii pentru luni! si cum zice francezu'- Merde :)te pup cu drag. ra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc draga mea Ra, te pup & te îmbrăţişez...După aia, trebuie să îmi (re)fac o garderobă nouă în materie de eşarfe...Da' nu de-ălea cu flori..bla-bla..stil rock:)! Wish me luck!

      Ștergere
  2. Succes Eliza, suntem alături de tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos! Trebuie să nu îmi mai fie frică! Ştiu că pot!:) O seară faină tuturor!

      Ștergere