26.11.13

Pijama party..hiperactivă!

Se iau patru fete cucuiete, proaspăt împrietenite după primul an de facultă, se adună la una dintre ele acasă şi planifică o distracţie de mare clasă la final de sesiune. Distracţie activă, că examenele nu le-au stors toate energiile.
Reguli: fără televizor, calculator ioc, muzică, de musai şi cu voie bună, cărţi de joc la grămadă.. pasienţe de pubere, renţ & wist, macao, şeptică, popa prostu', hai şi un tabinet, dar regele nu poate lipsi: pokerul, mixat cu truth or dare, în caz de ghinion cras. 
Una dintre (i)ele era ştiută, din escapadele anterioare, drept o super-norocoasă, mai fuma şi Lucky Strike, pe deasupra, dar, ca un făcut, nu-i mergeau ploile în seara aia...
Ce alegi? Truth or dare? Te ia naiba dacă mai încerci să ne duci de nas!
Thruth!
Tu ai vrut-o! Tu n-ai auzit de fier de călcat? De o fustă? Da', de-o rochiţă? Ce-i cu hainele ăstea de băieţoi? De ce nu te îmbraci ca o fată să-ţi pui în valoare fizicul..uite, aşa ca noi?
Şi acum să răspund la toate întrebările ăstea...acum noaptea sau aveţi un scop ascuns pentru vara asta?
Răspunzi şi în caz că nu suntem mulţumite cu răspunsul...va urma "provocarea"!
Na..pe rând! Am fier de călcat, da' nu ca ălea din oferte şi oricum am foarte puţine haine care să necesite călcarea, eu mi le netezesc prin metoda pe care o aplicau soldaţii. :)) Întindeau vestonul, la dungă, sub salteaua grea, trăgeau aghioase toată noaptea, iar dimineaţa când se trezeau...uniforma era călcată, de la sine.
Nu vorbi prostii!
Atunci, ştiaţi că s-au făcut niscai studii care afirmă că într-o familie se pierd 160 de ore pe an cu netezirea rufelor, ceea ce înseamnă aproape un an, un an şi jumătate din viaţa, petrecut cu fierul de călcat în mână, luând în considerare doar patruzeci de ani ai unei gospodine (aşa între 30 şi 70 de ani)?
Nu ne înţelegem cu tine...eşti refractară, dar urmează provocarea care te "obligăm" să iei parte, iar eu, în calitate de gazdă bună..buună de tot, am dreptul moral de a-ţi fi "dădacă", nu-i aşa? Fetelor, haideţi în camera de zi, să vadă să băietana noastră cu ce m-au înzestrat ai mei! Cu un vraf de electrocasnice, să aibă puiul lor o viaţă comodă şi de calitate în "pribegia facultăţii", printre străini, departe de fusta mamei..Să dea "lecţii" colegelor mai rebele, care nu ştiu noile trend-uri sau poate nu-s interesate...

Spune tot, Alina, dă-i şi exemplul ăla când i-a căzut lui Sorin, pe blugii lui ăia de firmă, ligheanul cu apă în care spălaţi scoicile din Vamă, pe care le-aţi adunat de întâi mai, când ea iar n-a vrut să vină cu noi!
Păi ce să-i spun? Că l-am şocat cu tehnologia i-Temp Advanced, combinaţia ideală între temperatură şi aburi pentru toate tipurile de ţesături, inclusiv pentru blugii lui, pe care i-am uscat în vreo două-trei minute cu maestrul Mr. Bosch, fierul meu de călcat preferat, Edition Rosso?

Nu asta! Spune-i şi la ce altceva aţi folosit masa de călcat de la
taică-tu', aia pe care n-o mai au în stoc, dar e premiul probei cu numărul 23 de la SuperBlog 2013!!
Nu spun! De ce mă dai de gol? Parcă era secretul nostru..Hei, unde pleci, n-am terminat prezentarea ad-hoc...
Ştiţi ceva, tocmai mi-am dat seama că astă-seară aveam o întâlnire! Servus, am tulit-o!
În halul ăsta mergi? Îţi împrumut eu o rochiţă verde că ştiu că îţi place...
Vă las cu cărţile..de joc! Have fun! 
Geaca mea de piele...ar suferi 
dacă îşi pune talpa pe ea, 
favoritul tău Mr. Bosch!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu