15.3.15

Grupul Fructelor Vesele, resuscitat..cu Farmec!

Cineva aka proba a treia din Spring SuperBlog 2015 mi-a pus o întrebare şoadă: Ce aromă are fericirea mea? Şi mi-a dat câteva indicii de răspunsuri, dar eu nu, şi nu. Sunt mai cu moţ şi n-am picat imediat în capcană. De atâtea ori mi-am propus şi în gând, şi cu glas tare, să mă gândesc de cel puţin trei ori înainte de a scoate "porumbelul" din gură, tocmai cu scopul de a-l transforma din zburătoare prea spontană & nervoasă într-o axiomă aproape indubitabilă...am folosit prea explicit acest surogat de truism irelevant pentru a-mi manifesta totuşi şi o anumită doză de bunăvoinţă faţă de "gafele" mele, nu întotdeauna chiar spontane,...câteodată sunt teribil de hazlii, inclusiv pentru mine. 
Dar, să revin...nu vreau de nicio culoare să răspund pe şleau la întrebare. Răspunsul se cere a fi găsit printr-o călătorie scurtă înapoi în timp aproape cu 25 de ani şi, prin corelaţia cu prezentul necruţător...iar divaghez, prin contrazicere de această dată, Schiller, în traducerea lui Şt. O. Iosif se cere transcris: Şovăielnic vine viitorul, Ca săgeata-şi ia prezentul zborul, Veşnic e trecutul pe pământ...Mă raliez acestor versuri şi continui în rememorarea uneia dintre cele mai dragi amintiri din copilăria mea politică...fomarea Grupului Fructelor Vesele şi primele alegeri ale clasei a V-a E de la Şcoala Generală Nr. 4 din Sibiu:).
Voi încerca e recontituire a momentului dându-i noi valenţe necesare şi folositoare la vârsta mea actuală, 36+ :D, dar cu posibilitate de extrapolare de la 16+.
Aşadar prima acţiune. Schimbăm fructele. Trecem de la Căpşună, Ananas şi Corcoduşele copilăriei mele la Zmeura, pentru ten normal sau Caisele, pentru cel uscat, lăsând la ultimul loc varianta mea preferată atât ca fruct, cât şi ca produs cosmetic fără parabeni: Afinele, pentru tenul meu, în mixaj de gras/ uscat.
Ştiţi de ce? De ce ce? :) S-o luăm în ordine logică. 1. De ce afinele? Pentru că atunci când eram mici tata ne-a cumpăra afinele cu găletuşa şi le mâncam în căni de 200 de ml, presărate cu zahăr şi zdrobite până îşi lăsau pradă simţurilor noastre sucul gros, care păta...de mama focului. 2. Ce-s ăia parabeni? :) Nu-i aşa că v-aţi găndit la întrebarea asta? Sau mă înşel eu şi toată lumea ştie..iar eu sunt, ca de obicei, ultima care află că parabenii sunt un grup de ingrediente chimice format din methyl, ethyl, propyl, butyl, isopropyl şi isobutylparaben. Rolul lor este de a conserva şi de a feri produsele cosmetice şi de îngrijire personală de diverse fungi şi bacterii.
Dar de unde până unde? Pentru că am citit şi eu eticheta unei creme hidratante cu extract de afine din noua gamă Gerovital Happiness că produsul nu are parabeni şi conţine parfum hipoalergic. Şi nupot sta locului când întâlnesc un cuvânt necunoscut. Domnul DEX nu a putut să mă ajute...semn că a intrat de curând în uz, dar cu Mr Google nu mi-e ruşine...m-a lămurit AFINĂ! 
M-aţi prins! Am lăsat la final ultime ştire...Grupul Fructelor Vesele, creat în iunie '90 se alătură cu drag şi bucurie FARMEC-ului şi fructelor lui minunat de faine!



ps...am dat cu portocala pentru că ăsta, 
alături de măr sun fructele pe care le consum
cu drag şi...sănătate pentru toată lumea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu